Nye produkter




Da jeg var i Danmark kjøpte jeg med meg et av Ole Henriksens produkter. For de som ikke vet hvem Ole henriksen er, så er han dansken som har sjarmert Hllywood med sine naturlige hudpleieprodukter. Har lenge hatt lyst til å prøve disse omtalte produktene, men de er ikke de enkleste å få tak i. Jeg trengte et serum så jeg valgte et som hadde det fengende navnet "Truth serum collagen booster". Det lukter veldig sitrusfrukter, trekker veldig fort inn i huden og virker veldig bra så langt. Lukten er veldig frisk, litt sterk, men den forsvinner ganske fort. Huden føles kjempeherlig etter påføring. Jeg gleder meg bare til å prøve flere produkter.


Photos: Olehenriksen.com
Ole Henriksen er jo omtalt i masse blader. Da jeg leste om produktene hans på nett leste jeg at han hadde fått et ultimatum fra en stor avis i USA. De skulle trykke en artikkel om han hvis han kunne hjelpe en jente med store kviseproblemer på en måned. Den oppgaven utførte Ole Henriksen med glans og fikk en svært hederlig omtale. Nå ja, gå inn på siden hans og les artikler om produktene hans og SPAet hans i utallige blader.

Leave a Reply