I motebildet


Jeg må innrømme at jeg ikke har fått med meg så mye av programmet Motebildet. Jeg ser reklamene stadig, men er sjelden hjemme på det tidspunktet programmet sendes, og har dermed sett fåtall av episodene.
Er det noen av dere som har fått med dere en episode der man tar opp dette med moteblogging. Jeg ble nemlig forespurt om å bli med, men takket nei. Jeg har som jeg har nevnt så mange ganger, en veldig travel høst, og det er faktisk ikke lett å finne en fridag. Men mest av alt sa jeg nok nei fordi jeg føler at jeg som privatperson er litt adskilt fra dette med blogginga. Selv om man selvfølgelig blogger en del om seg selv og deler mye med leserne, så er det allikevel en anonymitet der, som jeg verdsetter. Blogginga blir som en hobby eller interesse, som selvfølgelig omfatter meg som person,men ikke nødvendigvis på et veldig personlig plan. Uansett, det er utrolig morsomt å få denne forespørselen. Både fordi det er smigrende i seg selv, og fordi det er vanskelig å forestille seg at det sitter mange hundre der ute, hvert eneste døgn, som følger med på min lille blogg. Jeg synes blogginga er en super måte å holde seg oppdatert, være mer besvisst og en fin avkobling i travle hverdager. Og det hadde absolutt ikke vært det samme uten dere som leser og kommenterer, alle kommentarene og tilbakemeldingene gir et lite kick i rumpa for å bli enda bedre. Så takk til Motebildet for hyggelig forespørsel og ikke minst takk til alle leserne mine.


Og nok en gang, var det noen av dere som fikk med dere bloggerepisoden av motebildet? :)

Leave a Reply