Hva er greia?


Photos: ladybird
Hva er det med unge jenter og spåkoner om dagen? Jeg kan komme på utallige jentere som ringer spåkoner for flere hundre kroner i måneden. Mange av de tipper nok tusenlappen og. Og hva sitter du egentlig igjen med? Jeg kan forstå at du gjør det en gang for moro skyld, men disse jentene gjør det flere ganger i uka og spør om de mest trivielle ting. Trenger de bekreftelse på avgjørelsene sine, eller hva er greia? Mye av det kunne jeg eller du fortalt de også. Jeg skjønner ikke helt den greia jeg, kan noen forklare meg? Men for all del, det er ikke opp til meg hva folk skal bruke penga sine til...jeg bare undrer meg litt over denne spåkone hypen.
--------------------------------------------
It seems like there are are trend among young girls I know. they all spend alot of money on calling these spiritual ladies. Why? I could easily give them the same answer as these psychics. Often the answers are based on common sense. This is a trend I can't figure out, can you?

Leave a Reply