What's the fuzz about?


Teen Vogue

Marie Claire

Norske ELLE
Photos: Eoseos.no, MakeupMekka
De siste månedene har jeg sett EOS sine leppeprodukter overalt, og jeg er blitt ganske nysgjerrig. EOS sine leppebalmer er 100% naturlige og har 95% sertifiserte økologiske ingredienser. De skal være proppfulle med antioksidanter, petrolatum- og parabenfrie og gi leppene masse fuktighet. Jeg er nysgjerrig, som den leppeprodukt freaken jeg er. Jeg ble ikke noe mindre fristet av å se at Makeupmekka har begynt å selge disse vidunderlige små kulene. Da står jeg bare ovenfor et problem, hvilken variant skal jeg velge? Summerfruit, Sweet Mint eller Honeysuckle Honeydew...
-------------------------------------------------------
It seems like these EOS Lip Balm are on everyones mouth these days. I am curious. You can't flip a magazine without seeing these cute little things. Happily I discovered that they've started selling it in one of my favourite beautystors online, MakeupMekka. Now I just have to decide what smell I'll go for. Summerfruit, Sweet mint or Honeysuckle Honeydew...

Leave a Reply