Julegavetips#2


Photo: ladybird
Mitt andre julegavetips er denne oljen fra Nuxe. Huile Prodigieuse. Det er en tørrolje for hud og hår. Noen dråper av denne tilsvarer en håndfull body lotion. Den trekker seg fort inn i huden og etterlater huden fuktet, myk og lukter helt himmelsk. Jeg virkelig elsker lukten av denne, helt herlig er den. Den lukter varmt og rent...mmmmmm. Jeg bruker også denne oljen i håret for å gi glans og roe frizz. Det funker sikkert ikke for alle hårtyper, men er perfekt for min ville manke.
Jeg er utrolig glad i olje-produkter, spesielt vinterstid når huden er ekstra tørr. Dette er en super gave både til mamma, tante, søster eller en god venninne. Eller rett og slett til deg selv.
Christmas is coming up and I am sharing some of my favourites. Maybe yoy can get some ideas on what to get for your mom, your sister or one of your girlfriends. I just love this dryoil from Nuxe. Huile Prodigieuse are amazing. It nourish both hair and skin and leaves it soft and smelling like heaven. An absolute favourite.

Leave a Reply