Jeg har plukket ut et antrekk hos RICCOVERO, det kan nå bli DITT!

Jeg er så gira, jeg er så HELDIG! Jeg har vært hos det norske brandet RICCOVERO og møtte en av designerne bak merket (vannvittig søt og dyktig jente) og vært så heldig at jeg kunne plukke ut og sette sammen et antrekk. Og det beste av alt, en av dere kan vinne dette antrekket! I'm happyface right now!
RICCOVERO har fokus på kvalitet og naturmaterialer når de velger materialer. De bruker masse ull, silke og bomull, med innslag av angora, modal og cashmere. Den supernydelige strikkebuksen Cottage knitted trousers er laget av en ullblanding, med blant annet lammeull, cashmere og angora. Superdigg! Og jeg elsker detaljene, den har snøring i livet og kule glidelåsdetaljer. I love these details! Strikkehalsen Keep it cool collar har den samme herlige muldvarpfargen som buksa, en nydelig french grey. Halsen er også lagd av en herlig ullblanding, med blant annet angora og cashmere, noe som vil holde deg varm, men ikke klam.
Toppen er kantet med satengbånd og er superbehagelig. den er laget av modal og sitter som et skudd, samtidig som den holder fasongen supergodt. Det er rett og slett basics med det lille ekstra!
Skinnjakka er bare helt nydelig. Jeg føler nesten for å ta en Rachel Zoe: "I die"! Bolina Jacket har en fantastisk gråfarge. Gråfargen er røff og myk på samme tid og utrolig anvendelig, jeg elsker det faktum at den er matt, da kan man leke seg mer med strukturer! Bolina Jacket er lagd i den mykeste skinnkvalitet og er så tynn at du kan bruke den som innejakke. Helt fantastisk nydelig er den! Jeg elsker snittet, den er avslappet og classy på samme tid. Og så elsker jeg ribbestrikkdetaljen på undersiden av ermene, utrolig kul detalj!

Og dette antrekket kan altså bli ditt! Er ikke det kult? Jeg synes det er så vannvittig kult at jeg har fått style og plukke ut et antrekk som du nå kan vinne. Jeg elsker dette antrekket, og håper du gjør det samme!

Så hva må du gjøre? Jo, jeg vil at du skal fortelle meg om det perfekte høstantrekket! Send meg en mail på ladybirdsnest@hotmail.com ( merk mailen RICCOVERO) eller legg igjen svaret i kommentarfeltet her. Beskriv det ultimate høstantrekket for deg, hva er ditt drømmeantrekk for sesongen vi er inne i. Jeg vil høre alt, jeg vil høre om plaggene, fargene, materialet og tilbehøret. Tell me, tell me!

Leave a Reply