Brazilian Blowout

Sitatene på posteren er nesten for gode til å være sanne. Og med et evig viltert hår som mitt, så høres jo dette veldig lovende ut...
Pludret litt med Camilla Pihl over forkosten, og jeg må si, den frøkna er minst like sjarmerende in real life.
Behandlingen skal bekjempe frizz og styrke håret, slik at det ser superfresht og glansfullt ut. Jeg ser som regel ut som en frizzball i fuktig klima og regn, og Brazilian Blowout skal visstnok gjøre underverker...ikke rart jeg er spent på å få gjennomført denne behandlingen.
Den ene siden har fått gjennomgå en Brazilian Blowout behandling og resultatet er ganske så slående!
Photos: Ladybird
"The BRAZILIAN BLOWOUT is the most innovative and effectiveprofessional smoothing treatment in the WORLD!
 
Through the use of a Brazilian Super Nutrient Complex and a proprietary polymer system, the Brazilian Blowout actually improves the condition of the hair by creating a protective protein layer around the hair shaft to eliminate frizz and smooth the cuticle.

The end result is smooth, healthy, frizz-free hair with radiant shine!"

Her om dagen var jeg så heldig å få delta på en presentasjon av Brazilian Blowout. Dagen startet tidlig med en rekke fine folk som var samlet på Bistro Brocante for frokost og et møte med frisøren Antonio Axu som introduserte oss for denne hårbehandlingen. Etter å ha lest om Brazilian Blowout på en rekke utenlandske blogger og nettsider var jeg temmlig spent. Antonio viste oss resulatet på en utrolig søt modell med afrohår og resultatet var ganske vannvittig. Så overraskende bra at jeg glemte å ta noen bedre bilder faktisk. Så da får dere bare vente tålmodig på at jeg får testet Brazilian Blowout selv og høre min erfaring. Stay tuned!

The other day I was at this presentation of Brazilian Blowout. No frizz, super smooth hair and no damage! It sure sounds appealing. Antonio Axu, the hairdresser, tried out the treatment at the model and I have to say, it looked damn good. Her afrohair suddenly looked shiny and smooth, like another structure to her hair. I am soon gonna try Brazilian Blowout, so stay tuned for my resault.

Leave a Reply