Kjærlighet og sånt...

Photos: WeHeartIt
Jeg har aldri vært ei jente som har drømt om et stort og flott bryllup. Misforstå meg rett, jeg kommer sikkert til å gifte meg en gang, men det er ikke noe jeg tenker noe videre på. Meeeen jeg synes det derimot er kjempegøy å være i bryllup, og denne sommeren byr på minst to. i den forbindelse spurte jeg kjæresten min hvilken dresscode det var i det ene bryllupet. Han svarte følgende: "Jeg går i skjorte og slips, du går i noe jeg kommer til å gå i bakken av". I'm telling you, he is a keeper!
I'm not the wedding type. I might get married one day, but it's not a thing that's on my mind. I'm not the kind that have all the detail planned already and want a big fancy thing. But, I certainly love beeing a guest in weddings. This summer I'm going to two wedding with my boyfriend. I'm wasn't sure about the dresscode, so I asked my boyfriend. He said: "I'll be wearing shirt and tie and you'll be wearing something that makes me drop to the ground". I'm telling you, he is a keeper!

Leave a Reply