Pst...I got something for you!



Photos: ladybird
Jippi, se hva jeg har til en av dere! En Multistyler fra Remington. Med denne kan du både rette, krølle, lage volum i håret, lage bølger... alt på en enkel måte. Jeg er selv inne i en periode der jeg liker å krølle håret mitt, jeg synes alltid det gir en ekstra fin effekt på sommerbleket hår.
Så hva skal til for å vinne denne Multistylene da? Jeg vil ha ditt beste hårtips! Det kan være et produkt, en frisyre, en hjemmelaget maske, hva som helst! Legg igjen  tipset i kommentarfeltet eller mail det til ladybirdsnest@hotmail.com
Tvi tvi!

Vinneren er kåret. Gratulerer så masse til Fru. Trippel!

Yeah, look what I got for one of you lucky ones! A Multistyler from Remington. Curls or waves, sleek style og max volume. You decide, it's easy to achieve with this Multistyler. So, how can this one come your way? 
Just tell me your best hair tip! It could be your favorite product, a procedure...anything concerning hair. Bring it on! Leave a comment here or send my an e-mail at ladybirdsnest@hotmail.com.
Good luck!

Congrats Fru.Trippel. You won!

Leave a Reply