Kåpa med stor K!

Photo: ladybird
Høst er tid for å investere i noen deilige klassikere. Denne høsten er jeg ekstra svak for kåper og strikkede gensere. Og det var tilslutt denne kåpa fra Vanessa Bruno sitt La Redoute samarbeid jeg valgte å tilføye i høstgarderoben min. Den har en fantastisk brunfarge med et snev av aubergine i seg og sorte kontraster. Den er litt oversized, noe som gjør den litt maskulin, samtidig som snøringen i livet gir den femininitet. Jeg digger den! Kulda kan bare komme, jeg skal holde meg varm og superchic.
Coats and sweaters are this Fall's wardrobe cravings. And this is the coat I invested in this season. It's brown with a hint of aubergine and the black ribbons makes a cool contrast. The coat is from the collaboration between Vanessa Bruno and La Redoute and it's a perfect cross between the masculine and the feminine. I'll stay chic and warm this winter!

Leave a Reply