H&M Fall 2008


Hestemønster, Ok den er jeg med på. Skinnskjørt er veldig velkomne, har allerede noen i skapet....som jeg må bli flinkere til å bruke.

Reptilmønster er cool. Ekstra cool i turkis.

Oransje er en farge jeg liker godt, spesielt i små mengder, som en sko, eller en veske. Nok en gang reptil, men denne gangen i lilla.

Jeg elsker denne trenchen. Ville helst hatt den NU!

Vide bukser, eller ridebukser...

Er det på tide å plukke frem igjen kragene fra barndommen?!

Søt bluse som lett kan få plass i garderoben.

Lang skjortekjole eller sort kjole med krage...de kragene husker jeg så vel fra barndommen....kjenner at de trenger litt tid før de taes inn i varmen.

Denne er helt fantastisk. Jeg har falt pladask! Og det er jeg nok ikke alene om. Kommer til å bli et av de plaggene "alle" vil ha.

Photos: H&M
Den oransje kreasjonen av en kjole trenger litt tilvenning kjenner jeg. Men jeg kan se for meg at den kan fungere. Wrap cardigans er alltid gromme, fin farge også...Er det bare meg som synes at burgunderlignende farger er veldig på kanten? Enten utrolig fint, eller veldig kjerring?

Jeg har egentlig ikke lyst til å tenke på høsten nå, nå er det sommer som gjelder. Men det er alltid moro å titte på kolleksjonene til de kommende sesongene. Her er en liten smakebit av hva H&M byr på til høsten 2008.
------------------------------------------------
I really don't wanna think about the fall at this moment, but when the pics from the fall collections appear...I just have to have a sneakpeak. This is a little preview of the H&M Fall-08 collection. Some nice pieces there.

Leave a Reply