The Hills










Photos: Googlet
Jeg trodde ikke The Hills var en serie jeg skulle begynne å se på. men etter et par episoder var det gjort. Så jeg er nok en tanke hekta og gleder meg til den nye sesongen. I mens får jeg bare se opp igjen noen episoder på MTV sin hjemmeside. Er det bare meg som har forelsket meg i episodene Lauren og Whitney er i Paris? Neppe. Stilmessig blir jeg nok mest inspirert av Audrina, Whitney og Lauren.
--------------------------------------------------
I didn't expect that I would eagerly follow the The Hills on TV. But I was wrong. I am hooked. I frequently visit the MTV site to see some episodes, been through all of them. And longing for next season. Stylevise I find inspiration in Audrina, Whitney and Lauren. I love the episodes where Lauren and Whitney visit Paris...great!

Leave a Reply