Daily microfoliant


Photo: ladybird
En favoritt i badehylla går mot slutten. Men nå har jeg hatt den i over fem år, så jeg skal ikke klage. Har riktignok hatt perioder der jeg ikke har brukt den så mye, men det er helt klart et veldig drøyt produkt. Det er en scrub i pulverform som man blander med litt lunkent vann i hendene og når man gnir dette sammen dannes det en grøtaktig masse som gir en effektiv men svært mild peeling av huden. Anbefales virkelig. Jeg tror faktisk det er mitt favorittprodukt fra Dermalogica, et merke jeg har litt blandede følelser for. Noen av produktene, som dette, er knallbra, mens andre ikke fungerer for meg i det hele tatt.
------------------------------------------------
I've had this scrub for over 5 years and now it's finally coming to an end. Great dutability, great product. Haven't tested it yet? Give it a try, it's really mild but still effective! A favourite.

Leave a Reply