Da er jeg booket inn hos Fred


Photos: fashionista
Her en dag satt jeg på kafé med noen venninner. Hun ene hadde nylig hatt en time hos Fred. Fred er øyenbrynsguden. Han klipper, farger, napper og kammer frem de perfekte øyenbryn. Hele seansen tar cirka tre kvarter og skal visstnok gi hele ansiktet et løft. Jeg var solgt. Og booket i dag en time hos mannen det er så mye snakkis rundt. Neste torsdag skal jeg til pers og forhåpentligvis få en en ny flott innramming av mine øyne.


Pussig nok sjekket jeg ut Camilla Pihl sin blogg noen timer etter at jeg booket timen min hos Fred (han holder forresten til i Jan Thomas sitt studio). Hun har også booket time hos Fred, samme dag som meg faktisk. Tvi tvi for en fantastisk øyenbrynsopplevelse, Camilla! Jeg gleder meg!
Eyebrows is the feature that can change a face totally. I ordered a eyebrowseason with Fred today. Fred is THE MAN for eyebrows. He does all the celebrities in Norway and everyone talks about him and his work. Next thursday is the day he hopefully will frame my face with his magic!

Leave a Reply