Pigmenteringer?


Jeg har en pigmentflekk like ved øyet, et resultat av p-piller og sol i kombinasjon, noe som dessverre er ganske vanlig. Denne flekken vil jeg helst bli kvitt og da står dette produktet for tur. Jeg har før prøvs en krem fra Decleor, men den gjorde ikke helt susen. En hudpleier tipset meg om denne "tryllepennen" (og etter litt googling så fant jeg ut at den fikk gode omtaler) som visstnok skulle være ganske effektiv på disse pigmenteringene som egentlig er ganske vanskelig å få bukt på. (Nok en gang, bruk solfaktor!) Så da gjenstår det å se, om Illuminating Spot Treatment fra MD Formulations lever opp til ryktet sitt. Har du noen erfaringer med lignende produkter?

I have this small pigmented spot just beside my eye. Sun and the pill is no good combination and often resualts in some unwanted spots. I'll give this Illuminating Spot treatment from MD Formulation a try, hopefully it is as good as they all say.

Leave a Reply