Liquid


Photo: Googlet
Jeg er en sucker for mineralsfoundation i pulverform. Nå har jeg lyst til å teste en flytende foundation igjen, det er det år siden jeg sist brukte. Er det noen som har noen forslag til noen gode flytende foundations, som sitter godt og gir et naturlig resultat? Jeg fortrekker naturlige ingredienser og mineralsminke og er en tanke skeptisk til de typiske parfymeriproduktene, men er åpen for alle forslag. Jeg har vurdert noen merker, da jeg har lagt merke til endel positive omtaler om deres foundations. Blant annet Laura Mercier, Armani (jepp typisk parfymerimerke, men skrytes opp i skyene av mange), MAC, Glo Minerals, Youngblood...anyone else?
I haven't used liquid foundations for ages. but are getting eager to give it a try. Do you have a favourite? I've been considering MAC, Glo Minerals, Armani, Youngblood, Laura Mercier...they all get great reviews. But I need your opinion first, you always give me some great advices!

Leave a Reply