Stripete tvil...


Photos: ladybird
Jeg har lenge vært på utkikk etter en stripete blazer. (At jentene i The City dukker opp i den ene varianetne finere enn den andre hjelper ikke på lysten...) Før helgen fikk de inn denne på Monki. Den ligger nå hjemme hos meg og vurderes opp og ned, frem og tilbake. Jeg så for meg en kortere variant, denne har en lang klassisk blazerfasong. Jeg tror kanskje det er bomullstoffet som gjør meg skeptisk, så for meg noe mer...eksklusivt? Men den vokser også på meg for hver gang jeg ser på den. Det er jo ofte slik at de tingene man er mest skeptisk til, er de man blir mest glad i. Er dette et slikt plagg tro? Eller skal jeg vente på at det kanskje dukker opp noe bedre? Beholde eller levere tilbake?

Gode stylingtips taes i mot med takk, jeg har låst meg litt fast her.

I've been looking for a striped blazer for a looong time. When I finally found this one at Monki, I suddenly got unsecure. Is it the right one?  I was originally looking for a shorter model, and one in a richer material. Maybe I just need some time to get used to it, since it isn't exactly what I did imagine. What do you think, is it a keeper?

Leave a Reply