Hummingbird Bakery


Ved første øyekast på vinduet skjønte jeg at dette kom til å bli bra....

Yummie, yummie, yummie!

Hva skal man velge?

Valget falt på Red Velvet, Black Bottom, Carrot Cake og en helt vill sjokolademuffin fylt med nøtter, kjeks og marsmallows!

Photos: ladybird
Hvis du er i London så må du ta deg turen innom Hummingbird Bakery, som har spesialisert seg på fantastiske amerikanske cupcakes. Man blir helt fascinert av de små bakverkene, de fantastiske fargene og de ulike smakene. Alt presentert på verdens søteste måte i et lite pastellfarget lokale. Det finnes nå tre Hummingbird Bakery utsalg i London:
133 Portobello Road  Notting Hill 
47 Old Brompton Road 
155a Wardour Street
Absolutt verdt et besøk når du har gått gate opp, gate ned, og trenger litt påfyll. En liten fugl hvisket meg at det også er å få tak i en egen kokebok fra Hummingbird Bakery. Den tror jeg at jeg må skaffe meg...


When visiting London you have to look by Hummingbird Bakery. Here you can get the cutest cupcakes, american style. I fell in love with the place and can still imagine that taste of their Carrot cupcake...mmmm!

Leave a Reply