Too Faced Luxury Lipstick


For en stund tilbake sendte PinkCrocodile meg denne lebestiften. Too Faced sin Luxury Lipstick i fargen  Drop Dead Red. Luxury leppestiftene til Too Faced inneholder blant annet sheasmør som fukter og holder leppene myke og rosa champagne for en smak av luksus (som de sier det selv). Fargen så ganske mørk ut på selve stiften og jeg så for meg at denne kanskje ble litt for mørk for min del...

Fargen er slettes ikke for mørk, men har en dyp fin rødfarge. Pluss i margen for at den får tennene til å se hvitere ut! leppestiften føles god på leppene, den lukter mildt og behagelig (jeg kan ikke fordra leppeprodukter som lukter for mye) og den sitter godt. Lenge! Selv om jeg var litt tvilende til fargen med engang, så viste det seg at jeg likte den veldig godt.



Photos: ladybird
Hvis du har lyst til å teste denne, så finnes den faktisk til nedsatt pris på PinkCrocodile sine nettsider nå. Den er satt ned fra 129,- til 59,- kroner, raska på før det blir utsolgt!

I been testing Too faceds Luxury Lipstick in Drop Dead Red. I thought the color looked way to dark at first, but when I put it on, it looked great. The red is rich and a bit devilish and I love the way it makes my teeth look whiter. I like the fact that it contains shea, that keeps my lips moisturised and that it stay put for a loooong time. Would you like to try this one out, you can get it at PinkCrocodile at a really good price at the moment. But hurry up!

Leave a Reply