Laura & Laura - The Monozygotic Twins

"Laura og Laura er eneggende tvillinger, like som to dråper vann. Sammen har de vokst opp i et stort og vakkert hus. Der lever de fremdeles. Helt alene i sin egen verden, upåvirket av alle andre. Vi vet ikke hvem de er, og vi vet ikke hvor de kommer fra. Men de er alltid sammen i samme rom. De lever i hvert sitt univers, med sine egne preferanser, i hver sin fantasi, og med hver sin syssel. Alene, men sammen. For alltid...."
Det var helt klart jakkene i denne kolleksjonen som traff meg nærmest hjertet. Nydelige detaljer og finfine fasonger. Men legg også merke til den blomstermønstrede buksen som beveger seg ut av motivet på det nederste bildet. Nydelig!
Herlige farger!
Nydelige detaljer.
Photos: ladybird
En kolleksjon som vokser på meg for hver gang jeg ser den. Jeg trenger litt tid til å fordøye alle detaljene og plukke antrekkene fra hverandre for å visualisere de i min egen garderobe. Men njo mer jeg ser på bildene, jo flere favoritter får jeg.
Tina H at Oslo Fashion Week, showing her Fall collection called "Laura & Laura - The Monozygotic Twins" 
Playfull and covered with beautiful details.

Leave a Reply