Manikyr i sofakroken

Jeg fikk badebomber i julegave! Denne lukter lavendel og la igjen en deilig lavendellukt i hele stua...
I got these bathtube-bombs for Christmas. This one smells of lavendel, and leaved my livingroom smelling delich!
Med et fotbad hører også en god skrubb med!
A pedi  and a mani always demand a great scrub!
Salighet!
Pleasure!
Denne skrubben fra Linda Johansen var jeg så heldig å få i en goodiebag en gang. Den lukter helt himmelsk av fersken og etterlater huden supersoft! Jeg har også body butter i samme serie og det lever virkelig opp til navnet "butter" og gir masse masse næring!
I love this scrub from Linda Johansen. It smells like peach and leaves my skin supersoft!
Neglelakkgeek'en har orden i sakene. Jeg hukser ikke helt hvor jeg kjøpte denne plastbeholderen, men vet at man kan få fatt i lignende på Ikea eller Clas Ohlson.
Nail polish geek? Yes, I am.
 Essie og OPI er klare favoritter! Og husk alltid en god underlakk og avslutt med en god overlakk som tørker raskt!
...and Essie and OPI is my biggest favourites!
 Tærne fikk to strøk med Essie sin sarte rosafarge Guchi Muchi Puchi. En soft rosafrage som etterlater tottelottene superfreshe!
My feet got two coats of Guchi Muchi Puchi from Essie. A soft pink that looks superfresh!
Etter et strøk underlakk, to strøk farge (avhengig av dekkevne) og et strøk overlakk så får neglene en dusj med denne sprayen. Den gjør at lakken tørker raskere og pleier samtidig negler og hud. Du har kanskje vært borti den supergode negleoljen fra samme merke?
I always use to spritz on some fast enamel dryer from Solar, can't stand waiting for the polish to dry.
En god fet hånd- eller fotkrem er også et must. Tørre hender er ikke særlig freshe, så her er det bare å pøse på med krem! Dette er en av mine favoritter fra L'Occitane. Den er proppfull av Shea Butter og en bestselger hos L'Occitane, med god grunn.
There's no mani or pedi without a fantastic moisturizer. This one from L'Occitane is one of my favourites!
Min nye favoritt-rødfarge er Cajun Shrimp fra OPI. Den er helt suveren. Rødfargen har et snev av korall i seg og ser superfresh ut. hendene mine er nærmest lyseblå i mangel av solskinn, men  med denne lakken så ser de faktisk en anelse solgyldne ut! Det kan vi like.
Cajun Shrimp from OPI. My new favourite red.
Photos: ladybird
I går kveld var det hjemmepedikyr og -manikyr som sto på planen. man føler seg raskt litt freshere med nystelte negler og tær. Siden jeg blogger mye om neglelakk, så tenkte jeg å komme med noen andre produktfavoritter som gjør sluttresultatet best mulig.
Yesterday I spent some time to freshen up my hands and feet. I love cuddling up in the sofa, and having a at-home manicure and -pedicure. A great resault is easier achieved with great products. here are some of my favourites!

Leave a Reply