060608 SATC




Photos: Ladybird, googlet
Endelig var kvelden der, da vi skulle kose oss med over to timer SATC i filmformat. Hadde en utrolig hyggelig kveld med litt drikke og snacks på balkongen i solskinnet før filmfesten braket løs. Filmen var bra, men jeg må nok innrømme at jeg innimellom tok meg selv i å se mer på kulissene og klærne enn handlingen. Filmen fikk ikke helt den samme sassy tonen som jeg elsker ved serien. Men misforstå meg rett, det var absolutt en god film for SATC tilhengere.

Det var utrolig morsomt å se hordene med jenter i kjoler og høye hæler som tok seg en tur på kino den kvelden, tror aldri jeg har sett så mange jenter i kjole og hæler på en gang før.
Kjole fra H&M
Clutch fra Bianco Gear
Sko fra Bianco Footwear (kanskje noen mener de har sett de før, det er en Donna Karan etterligning)
Smykker fra H&M og Acessorize
------------------------------------------------------
Finally, this years movienight had arrived. SATC The Movie was finally here. I had a great time with the girls, drinks ans snacks at the balcony before the movie. And the movie? It was nice finally seeing the four girls again, but I missed som of the sassyness from the series. Sometimes the clothes in the scenes were more interesting than what was actually happening. But all over, it was a perfect girls night! I wore a dress from H&M, shoes and clutch from Bianco Footwear and bracelets from H&M and Acessorize.

Leave a Reply