Blinc baby, blinc ;)

I dag postet Beautybasket denne maskaraen til meg. Kiss Me Mascara fra Blinc. jeg har hørt om den, men aldri testet den. Det er samme konsept som 38graders mascaraen fra kanebo. Den sitter som støpt uansett om jeg bader, trener så svetten renner eller ser SATC filmen så tårene spruter. Det er ihvertfall det den lover, og jeg kan nesten ikke vente med å teste den ut. jeg er nemlig en skikkelig sucker for mascaraer, og jakter stadigvekk på den perfekte maskaraen. En som sitter godt, gir meg like lange dådyrvipper som min fantastiske venninne Annette, den må ikke smitte av og gi meg pandaøyne i løpet av dagen og den skal helst være skånsom og enkel å fjerne....Ikke bare bare med andre ord. Gleder meg til å teste ut denne!
--------------------------------------
Today the norwegian website Beautybasket sent me this Blinc mascara. I am supposed to test it and give my feedack on the blog. I'm looking forward to test it, cause I have heard it's positive reviews. And I am picky on my mascara, so this will be exciting!

Leave a Reply