Fuglekvitter



Det hender det lander små søte fugler på skulderen min og hvisker meg gode nyheter og tips i øret. Nå har jeg tre av disse tipsene på lager. To av de får jeg ikke si enda (det gjelder H&M+Jimmy Choo og en annen kjede som kommer med et svært spennede samarbeid), men det siste tipset måtte bare deles med en gang. En musikalsk søt fugl hvikset et lite tips til meg, som kan få de fleste jenter til å få frysninger over hele kroppen. Nemlig dette Youtubeklippet, der Florence and The Machine fremfører "You got the Love" live. Noen kjenner vel kanskje igjen denne fra Øya? herlig låt. Herlig fremført av et stykk rå dame.

---------------------------------------------------------------------
I think every second girl loves "You got the Love" tune from SATC. Florence and the Machine got a brilliant cover of this tune, check it out. Enjoy!

Leave a Reply