"The Little Disco Fairy Princess" collection - TinaH


Fantastiske duse farger



Denne underdelen har jeg STORE cravings etter.

Paljettbukser, ja takk!


Come to mama, jeg skal lage en finfin plass til deg i garderoben min vakre kjole.
Ja takk, full pakke!
Man skal ikke undervurdere en dæsj paljetter.
Scallops, scallops, scallops...me like!
Ja, ja, JA! Jeg vil så gjerne ha den shortsen. NÅ! Tror jeg har plass til jakka også...





Søte TinaH så uforskammet godt ut!
Photos: Ladybird
TinaH var min favoritt på OFW i februar, og nå gjør hun det igjen. Fantastisk flott kolleksjon Tina! Dette var den eneste visningen jeg overvar hvor jeg faktisk hadde lyst til å gå rett av sted å kjøpe flere av plaggene. Det blir nok noen TinaH kreasjoner på meg til våren ja, jeg kan nesten ikke vente! F.A.N.T.A.S.T.I.S.K! Det her er anvendelige, flotte plagg som kan berike enhver garderobe.
-----------------------------------------------------------------
TinaH presented my favourite show at the OFWrunway in february. Now she does it again. I love her collection, her items are so versatile and feminine. She is the only designer during the Norwegian fashion week that made me crave for her collection. Well done TinaH, you did it again!

Leave a Reply