Leash

Photos: ladybird
Da jeg tok med turen innom Oslo Fashion Fair så var det pluselig noen som sa navnet mitt. Og der står Sjur, en gutt jeg gikk på ungdomsskolen med. Han og en designerkompis har egen stand og jeg må selvfølgelig ta meg turen bort for å titte. Og det angrer jeg ikke på, for de hadde mange kule t-skjorter med flotte print og en gul shorts som jeg forelsket meg totalt i. (Jeg har allerede snoket opp hvor jeg kan kjøpe den). Den gule shortsen skal jeg ha til våren! Så sjekk ut hjemmesiden deres, den er under stadig oppdatering og jeg tror vi kommer til å få se mer av disse gutta.
-------------------------------------------------------------
When I walked the stand at Oslo Fashion Fair I suddenly met someone familiar. His name is Sjur and he have started this brand, Leash, together with a pal. I really liked the prints and the items, actually I fell in love with those yellow shorts. Expect seeing me in those shorts the coming spring.

Leave a Reply