Blue Poison




Photos: ladybird
Jeg hadde aldri sett for meg at jeg skulle kjøpe meg blå neglelakk. Jeg er vanvittig glad i neglelakk, men i de mer "vanlige" fargene som rød-, rosa-, lillatoner, oransje, svart eller naturell. Blått og grønt er liksom ikke mi greie. Hverken OPI, Essie, Makeup Store, Chanel eller Mac har klart å friste meg til å vurdere blå negler engang. Derfor var overraskelsen stor da jeg i dag vandret ut fra Kicks med Dior sin Blue Poison i posen. I dag fikk jeg altså utvidet neglelakkhorisonten min. Og jeg tror jeg liker det. (Får jeg aldri nok neglelakker?)
I would never imagine I would get myself blue nailpolish. I mean, I love nailpolish. I got hundreds of bottles. But I prefer the classics like reds, pinks, lilacs, blacks and nudes. But blue? Never ever have a blue nailpolish caught my attention. Until now. I fell in love with Blue Poison from Dior.

Leave a Reply