AnyWho - by Family Affair

Vinduene som gjør at jeg alltid må ta turen innom, her vises det nemlig frem alt for mye fint
Seems like I always have to pop by, when I pass by these windows
Nydelig løs shors fra Stylein som jeg måtte prøve på, men den var litt for liten dessverre.
I just loved this loose Stylein shorts.
Herlig bluse fra Birds. Nydelig vårlig mønster, fantastiske farger.
Lovely blouse, perfect for Spring. From Birds.
Masse herlig tilbehør, perfekt som en gave.
Love the accessories, perfect as a gift.
Nok en godbit fra Stylein. Den er ekstra utringet i siden, perfekt til min nye blondetopp.
Stylein treasure, it is lower cut on the sides. Would look perfect with my new lacetop.
Flere smykker. jeg likte drømmefangeren. Og tingeling for den saks skyld.
I wouldn't mind getting myself one of those dreamcather-necklaces.
Photos: ladybird
Basics, noe man aldri får nok av. Elsker kvaliteten på plaggene til Petit Bateau, og denne t-skjortekjolen hadde funket bra i garderoben.
Basics, I never get enough. And Petiti bateau have the greatest quality. That is why this t-shirtdress from Petit Bateau is on my wishlist.

Anywho, er butikken der jeg skaffet meg den lille blondetoppen jeg blogget før i dag. En liten perle i mitt nabolag. De har hovedsaklig fokus på skandinavisk design, med innslag av andre flotte merker. Du finner butikken i Industrigaten 49, rett ved Bogstadveien. Ikke i Oslo den nærmeste tiden, fortvil ikke, de har også en netshop, den finner du her.
UPDATE: Anywho har også en egen blogg, den finner du her.
Anywho, a small shop in my neighbourhood. I just love their brandmix, a great combination of scandinavian design and some other great brands. They even have their own webshop, you can find it here.

Leave a Reply