AnyWho konkurranse - vinn kjolegenser

Photos: ladybird
Jeg blogget tidligere i uken om en av mine favorittbutikker, AnyWho. Og nå kjører jeg en liten konkurranse i samarbeid med de. Dere kan vinne denne superfreshe kjolegenseren fra det danske merket Ganni. Den er superlekker på og helt perfekt for våren. (Jeg falt så for den når jeg tok disse bildene at jeg tror jeg må skaffe meg den selv også....) Herlig pudret rosafarge som er overraskende enkel å kle, jeg så faktisk solgyllen ut i den til min store overraskelse.

Okay, what to do!? For å ha en sjanse til å stikke av med denne godbiten av en genser må dere melde dere inn i AnyWho sin Facebookgruppe og verve inn vennene deres. Alle som blir med i gruppen fra og med NU, til søndag 12. april klokken 12:00 har mulighet til å vinne. AnyWho sin Facebookgruppe finner du her.

Ble du nysgjerrig på AnyWho så kan du også sjekke ut bloggen deres og nettshoppen.

Lykke til! :)

Leave a Reply