Meg, en liten diskoalveprinsesse? JA!

Photos: ladybird
Min finfine shorts fra Tina H sin sommerkolleksjon. Jeg falt for den allerede i august da hun viste "The Little Disco Fairy Princess" -kolleksjonen under OFW. Jeg elsker fargen, de organiske formene og knyttingen i livet. Jeg tror jeg er litt forelsket, rett og slett! 

Hvis du faller like hardt for denne godbiten eller noen av de andre fine plaggene i sommerkolleksjonen, så kan du ta deg en titt innom Zenon på Aker Brygge, Designerkollektivet (holder åpent på Aker Brygge ut måneden) eller Tina H sin nettshop.

I got myself these fabulous shorts from a norwegian designer called Tina H. In august 2009 these shorts made the runway at OFW, and I fell in love. Now they are mine, and I'm in love. I love the material, the organic cutting, the bow in the waistline...L.O.V.E. 

You can shop Tina H here and even follow her blog.

Leave a Reply