Garderobefavoritt

Photos: ladybird
Jeg elsker paljettjakka mi fra den norske designeren Tina Haagensen. Tina har alltid så spennende snitt og fine materialer. Fargene i denne jakka spenner fra mørkegrønt til sølv, og minner meg litt månen som speiler seg i en innsjø en sommerkveld. Jeg har også en kort silkeshorts fra Tina Haagensen som er en storfavoritt, den skal få lufte seg hyppig i sommervarmen. Paljettjakka brukte jeg i går, og nå henger den til pynt på soverommet.  Så fin er den, at jeg lar den henge der en liten stund før den kommer inn igjen i garderoben sammen med alle vennene sine.
I love my sequin jacket from the Norwegian designer Tina Haagensen. Tina always uses these lovely fabrics and has an really interesting cut on her items. I love the shoulders on this jacket. And the colors. They reminds me of the moon, reflecting in water a late summerevening.
I also got this amazing silkshorts from Tina Haagensen. Looking forward to wear it this summer. Every time I wear it, I get surprised of how beautiful it really is.
I used this jacket yesterday. And now it's hanging on my bedroom. It will hang there some days, before I take it back into the wardrobe. It's just so beautiful, I need to look at it some more.

Leave a Reply