Merci. Gracias. Thank you. Paldies. Tusen takk.

Photos: WeHeartIt
Takk for at dere er de beste bloggleserne. Smarte, morsomme, kreative og konstruktive. Jeg har fine lesere, jeg slipper heldigvis unna hobbygulperne. Ris og ros tar jeg i mot med åpne armer, så lenge den er konstruktiv. Og det er den alltid fra dere. Takk for det!
Pst: Jeg har fått noen tilbakemeldinger på at det har vært vanskelig å lese skriften etter at jeg endret fargen. takk for at dere sier fra! Jeg har gjort noen små justeringer. Er det bedre nå?
Beklager at jeg er litt fraværende i det siste. Det er bygningsarbeid ved leiligheten og de har klart å grave over fiberledningen som forsørger meg med nett. Ikke fullt like glad for det. Men jeg kommer sterkere tilbake, så snart de har fikset opp i nettproblematikken.
Thank you for being such great blogreaders. You are all very smart, creative and reflected. The best, I would say!

Leave a Reply