Vinn nydelig Dreams of Norway armbånd

Photos: ladybird
Nå er jeg skikkelig i ekstase over å endelig kunne legge ut denne fine konkurransen. En av dere lesere, en veldig heldig en, kan nemlig vinne dette armbåndet fra Dreams of Norway. Jeg elsker kombinasjonen av sølv og skinn og den nydelige slavearmbånd detaljen med lenken rundt fingeren.

Det er to norske jenter som står bak smykkemerket Dreams of Norway. Designerne Nina Einarsen og Iselin Strømsvåg lar seg inspirere av norsk natur og bruker veldig mange spennende materialer i sin design. Sølv, fjær, stener, skinn, tre og Swarovskikrystaller utgjør fantastiske smykker som både er røffe og fine på en gang. Personlig er jeg ikke så glad i for søte smykker, så jeg falt pladask for Dreams of Norway sin design. Litt senere skal dere få se mine Dreams of Norway favoritter som pryder lankene mine for tiden.

Hvis du vil være med i konkurransen må du fortelle meg hvorfor du falt for dette armbåndet, nå gjelder det å overbevise meg om at det er nettopp deg jeg skal sende det til. Legg igjen en kommenter eller send svaret til ladybirdsnest@hotmail.com. Husk kontaktinfo slik at jeg kan få tak i deg hvis du vinner. Jeg trekker ut en veldig heldig vinner om en ukes tid.
Hipp hurra for Christine som stakk av med premien ;-) pst: sjekk mailen din!

I'm so happy! Look at this amazing bracelet that I'm giving away to one of you cute readers. This amazing bracelet are made by Iselin Strømsvåg and Nina Einarson, two Norwegian designers behind the bran Dreams of Norway. They design jewelry inspired by the nature in Norway, every piece is handmade and therefor none of them look exactly the same. I have two Dreams of Norway items myself, and now one of you lucky readers can get this leather and silver bracelet. 

What to do? Send my some words on what made you fall in love with the bracelet and why you deserve to win it. Send it to ladybirdsnest@hotmail.com or leave the answer in the comment field.

Good luck!

Leave a Reply