150309



Nei, du er ikke høy på sukker og ser synes. Jeg befinner meg i en særdeles fargeglad garderobe i Latvia.


Photos: ladybird
I dag har jeg slakket rundt denne kosedressen før jeg spilte squash med kjæresten. Virker nesten som om jeg er bitt av buksedress basillen. Jeg har ikke tenkt å la meg kureres med det første, neppe noen farlige bivirkninger jeg bør ta hensyn til.
Buksedress fra Vero Moda
Skinnjakke fra Pull&Bear
Strikkejakke fra BikBok
Biker boots fra Bianco Footwear
Tubeskjerf fra New Yorker
-------------------------------------------------------------------------
I'm living some joyful jumpsuit days it seems like. A sweathshirt jumpsuit from VeroModa, leatherjacket from Pull&Bear, knitted cardigan from BikBok, biker boots from Bianco Footwear and tube scarf from New Yorker.

Leave a Reply