Are you a saint?





Photos: AllSaints
Jeg skulle gjerne besøkt en All Saints butikk for storshopping nå. Fantastisk råe plagg. Masse å ønske seg! Jeg tror bankkortet hadde gått varmt etter et slikt besøk, jeg vil jo alt. Bikerjakka med nagler hadde jeg glatt tatt med meg, den beige jakka er råfin, den skråskjærte stripete genseren er et fint basicplagg med twist, batikkjolen hadde virkelig gjort seg denne våren, har også siklet på en smukk skinnvest der fra...oh lord!
----------------------------------------------------
I would love to visit an AllSaints store soon. I would need a visa card stacked of cash, cause there are så many amazing items in their collection. The studded bikerjacket, the tiedyedress, the beige jacket, the asymmetrical striped top...I think I want it all. I wanna be a saint.

Leave a Reply