Husmor-emnet



Photos: Ladybird
Denne helga har jeg virkelig vært huslig av meg. Det har vært både baking og sying. Klarte ikke helt å glemme Lanvin kjolen jeg hadde på meg i Riga og lagde derfor et Lanvin inspirert skjørt. Jeg er langt fra noen skredder, så er veldig fornøyd med hva jeg fikk til. Men ikke nok med sying, bakes skulle det også i helgen. Eller kan man kanskje ikke kalle det baking når det ikke stekes og eltes? Uansett, ostekake er morsomt å lage, morsomt å spise, morsomt å gi bort..........og digg å spise.
--------------------------------------------------
I played the housewife role this weekend. Sewing and cooking. A while ago I fell in love with a Lanvin dress in Riga. Inspired by this dress I started out a DIY project and ended up with this skirt. But my housewife weekend didn't end there, I also did some cooking. Cheesecake baking. Fun to make, fun to decorate and a pleasure to eat.

Leave a Reply