Claudia Bull modell - Råd og tips Model Glamour Modeling Career: Hvordan kan jeg få i Glamour Modeling






Claudia Bull modell - Råd og tips Model Glamour Modeling Career: Hvordan kan jeg få i Glamour Modeling



Aspirerende modeller ofte spør oss, hvordan jeg kan komme inn modellering? Eller, hvordan jeg kan starte i modellering? Denne artikkelen drøfter ulike typer modeller, og det som trengs for å lykkes i dette vanskelige yrke, men moro. Du vil også finne noen nyttige tips et råd om å komme i gang i modelleringen av ungdom.

Hva er de forskjellige typene av modeller?

Det er i utgangspunktet fem (5) forskjellige typer modeller. Dette er de brede kategorier, med nye kategorier, men mindre utvikling hele tiden. I tillegg er disse kategoriene overlapper med hverandre til tider.

1. Forretningsmodell (TV, kataloger og trykte annonser):

Kommersiell modeller bidra til å fremme produkter og tjenester gjennom annonser i elektroniske medier som tv og Internett, samt gjennom print annonsering. Vises i reklame / reklame, produktemballasje, i magasiner, plakater, etc, og bidra til å fremme alle slags produkter og tjenester fra datautstyr til medisiner, klær, sko og kosmetikk. Dette er den klart største kategorien av modeller og ungdoms modeller.

Generelle krav til modellering av Commerce:

I motsetning til populære tro, mange vellykkede kommersielle modeller ser ut som normale mennesker, hver dag. Hvis du gikk forbi på gaten i normal gate klær og med lite sminke eller ikke, har du sannsynligvis ikke se på to ganger. Men det de har er evnen til å uttrykke en følelse, og muligheten til å gjenskape utseendet og tid igjen. For det første, kan du begynne å praktisere dine beste utseende og positurer foran et speil. Mange vellykkede modeller gjør 15 minutter med speil-arbeid hver dag. Øv fremkaller forskjellige typer følelser gjennom uttrykkene.

Evnen til å vise forskjellige uttrykk, for å kunne holde uttrykket slik at fotografen kan ta flere bilder med forskjellige kamerainnstillinger for eksponering, og evnen til å gjenskape i uttrykket av viljen er svært nyttige egenskaper. Den gode nyheten er at disse kvaliteter og talenter kan utvikles. Gode ​​forretningsmodeller pleier også å være fotogene, men unntak florerer. Ta en titt unikt eller annerledes er bra, men ofte ikke en absolutt nødvendighet. Personlighet, innlevelse (som markedet eller målgruppen kan forholde seg til), være lykkelig internt (dvs. liking selv - fordi du ser gjennom bildene) og kunne jobbe lange timer mens mens du nyter den prosessen er andre attributter som vellykkede kommersielle modeller synes å besitte.

De fleste bilder på magasinet dekker er rørt opp og luft børstet på datamaskinen i timevis (kalt digital redigering) for å skape ønsket utseende. Hvis du har ganske gode egenskaper, kan en stor fotograf gjøre at du ser ut som en superstjerne! Husk, gjør glamorøse superstjernene ikke alltid se ut i det virkelige liv. Magien er i kameraet, sminke og digital redigering.

2. Promotional MODELLER (Messer, show Retail, biler, events, etc):

Promotion modeller omfatter arbeid på messer og kongresser, levering av vareprøver i butikker, bidrar til å markedsføre produkter eller tjenester i bilen viser, båt show, events, etc. Hva skiller Promotional Modeling Modeling gamle virksomheten er det faktum at for Promotional Modeling deg må være der i person, fordi du selv (ikke bilder eller video) gjør kampanjen. Selv om det ikke ser så glamorøst som kommersielle modellering, kan gi gode muligheter for inntekt og arbeidsplasser er generelt lettere å skaffe. Creative Ways Promotional Marketing (ofte referert til som Buzz Marketing) og event markedsføring er raskt økende i popularitet. Synes å være en høy vekstområde, og kompensasjon synes å være bedre også.

Generelle krav til modellering forfremmelse:

Promotional Modeling handler om generelle personlighet, mellommenneskelige ferdigheter, være i stand til å etablere en rask, og holde fokus på oppgaven. Du kan møte mange forskjellige mennesker, men veldig kort på hver. Dersom du trives på møte folk og nyte kjas og mas i et miljø av fair, salgsfremmende modellering er vanligvis lettere å komme inn kommersielle modellering, men unntak finnes alltid der. Selv om arbeidet er ikke først og fremst om å bli fotografert, du fortsatt ønsker å se og handle ditt beste. Promotion / hendelse Modeling er et voksende felt.

3. Fashion modellering (inkludert rullebanen, moteshow, etc):

Fashion modeller hjelpe lansere nye produkter og design, slik som klær, tilbehør, sko, smykker, badetøy, badetøy osv. sti av rullebanen moteshow. Mange store moteshow også dekning av media, og en god modell kan komme ut eksponering i ledende motemagasiner som Vogue, Elle, Cosmopolitan Glamour, etc. Tilsvarende vil en parade fashion blir dekket av media, det er en mulighet at det kan også vises på TV. Mange bransjespesifikke moteshow og utstillinger av klær og badetøy kan ansette hundrevis eller tusenvis av modeller samtidig.

Generelle krav for mote modellering:

Inntil de siste årene, var en høyde på minst 5 meter ni inches betraktet nærmest en forutsetning for mote modellering - spesielt for sporet (hvor opp og ned en rullebane, med en viss merke klær og / eller designer). Men det endrer seg raskt. Nå er det mote / Runway show fra nesten alle typer kroppen. Hvis du føler deg godt om kroppen din, kan du gå med selvtillit, og ser rimelig bra, sjansene er du kan finne noen muligheter i mote modellering. For visse klær og badetøy show, er en god, velproporsjonert kropp viktigere enn høyden alene. Siden da, kan prøven krever hundrevis av modeller per dag (og det er mange gode modeller svært høy lete rundt), har du sannsynligvis en god sjanse for å bli valgt, forutsatt at den samlede kroppen andelen er tråd med hva produsentens produktlinje. Så, selvfølgelig, det er produsenter av klær og badedrakter som gjør klær for Petites og kunder, pluss størrelsen også.

Fire. INTERNETT MODELLER (nettsteder, webcam, etc):

Modeling Internett, enten for statisk innhold nettsteder og live webcam eller streaming video er et populært segment. Generelt må du være 18 år.

5. MODELLER fotografer, innhold skapere og meglere FOTO:

Fotografer ansette modeller hele tiden, enten å bygge sine egne porteføljer eller for å lage innhold for lisensiering til andre og / eller effekter av arkivmateriale. Bildet økten kan være en betaling session (der modellen får betalt enten på timebasis eller flat avgift) eller TFP (handel Tid for utskrifter) eller TFCD (handel Tid for CD-ROM bilder). I TFP eller TFCD ordning ingen penger skifter hender. Det er bare en handel eller utveksling. Fotografen investerer hans / hennes tid, kompetanse og utstyr, og modellen investerer tid ham / henne. Derfor kan det skape noe innhold sammen som begge parter kan bruke for å oppnå sine egne karrieremål, henholdsvis. Stock Photo Agencies iblant kommisjon en fotograf til å ta noen bilder som kan deretter bli solgt eller lisensiert til ulike selskaper for bruk i reklame og markedsføringsmateriell.

Som du kan se, er det nok av muligheter i verden av modellering. Men det er hardt arbeid. Som de fleste ting i livet, er det ingen garanti for suksess. Det avhenger av utseende, flaks, atferd, personlighet, hardt arbeid, utholdenhet og et brennende ønske om å lykkes, blant annet.

Leave a Reply